Druk i reklama

Dodane: 04-03-2016 03:58
Druk i reklama Czasem trzeba oddać drukarkę lub kserokopiarkę do serwisu: naprawa drukarek warszawa

Sprzęt dla gracza

Jak wybrać dobry komputer? Przede wszystkim zależy do czego będzie nam potrzebny, Jeżeli jesteśmy graczami i potrzebujemy de facto czegoś, co będzie służyć do rozrywki to trzeba się liczyć z dużym wydatkiem. Niestety najnowsze gry mają wysokie wymagania sprzętowe, zdecydowanie lepiej sprawdzi się tutaj komputer stacjonarny, niż laptop. Dlaczego? Ponieważ uzyskamy dużo wyższe paramenty sprzętowe przy takiej samej cenie. Laptopy dedykowane dla graczy kosztują od 5 do nawet 8 tysięcy złotych. Myślę, że mało kto dysponuje takim budżetem. I nadal to tylko laptop. Warto wybrać odpowiednio duży monitor, jednak to nie wielkość matrycy powinna mieć kluczowe znaczenie, a jej rodzaj (najlepsza będzie matryca IPS). Wybór sprzętu do grania to naprawdę temat-rzeka.


Krótko o druku

Epoka druku ma się nieźle od czasów Gutenberga. Najpierw drukowano ważne rzeczy jakieś, jak książki. Ale te NAPRAWDĘ ważne, nie żeby jakąś tam literaturę dla motłochu. No, bo motłoch to całkiem analfabetyczny wtedy był. Potem drukowano również taką beletrystykę, znaczy dla rozrywki czytadła. No a od ostatnich 50-ciu lat (nawet chyba setki) to drukuje się kurde wszystko - książki, ulotki, wizytówki, nawet koszulki, kubki, długopisy... No serio wszystko. Bo trzeba budować świadomość marki u klienta, czyli druk i marketing to nierozłączna para. Bo można sobie kurde na koszulce nadrukować wszystko, i mieć oryginalnie. No, a kto bogatemu zabroni?


Ulotki, wizytówki, szyldy - tak, są potrzebne

Bez gadżetów reklamowych ani rusz. Zwłaszcza, jeśli prowadzisz jakiś sklep, albo oferujesz jakieś usługi "dla ludności". No bo jak to - fryzjer bez szyldu i wizytówek, albo sklep c ciuchami bez ulotek? Nie ma opcji To jest po prostu konieczność. Właściwie to określenie gadżety reklamowe jest nomen omen niewłaściwe. Nie chodzi o to, żeby zarzucać klientów ulotkami, czy wciskać im wizytówki. Dobrze, żeby dać ludziom znać, że tutaj, o tak - właśnie tutaj, jest nowy sklep z fajnymi ciuchami. Albo solarium. Albo sklep z winem. Albo... No, dopiszcie sobie cokolwiek.